ASSORTIMENT

Dynasty vuurwerk dateert uit eind negentiger jaren en is het eerste merk dat Wolff ging voeren.

Door het steeds dichter wordende dealernetwerk van Wolff ontstond er logischer wijs behoefte aan een extra vuurwerkmerk met haar eigen uitstraling.

In 2010 hebben wij, wat over was van importeur BRAVE & WICHERS, in ons bezit gekregen en verder door ontwikkeld.

Met het ontwikkelen van de vuurwerkmarkt worden de verschillende doelgroepen steeds meer zichtbaar. De grootste, en misschien wel meest onderschatte, doelgroep herkennen wij van Wolff in de families of gezinnen.

Sinds een aantal jaren voert Wolff bij al haar dealers en in al haar folders een aantal als set zeer aantrekkelijke geprijsde kwaliteits artikelen onder de naam Pyro Bandits. Dit zijn echte omzetdragers!

Als specifieke "freaklijn" ontworpen vuurwerkmerk is Underground vuurwerknu ook verkrijgbaar voor de gehele consumentvuurwerkmarkt.

Binnen de ontwikkeling van cakebox assortimenten heeft Wolff een aparte groep artikelen geïntroduceerd.

Een artikelgroep die wij 'Specials' noemen bestaat uit cakes die buiten de folders om gevoerd worden. Hebben dus een mate van exclusiviteit.

Wolff heeft een ruim aanbod in categorie 1 vuurwerk. In een professionele display worden 15 verschillende soorten artikelen gepresenteerd. Daarnaast voeren wij meerdere cat.1 pakketjes.

Dynasty vuurwerk dateert uit eind negentiger jaren en is het eerste merk dat Wolff ging voeren. Dynasty is dan ook een van de meest bekende vuurwerkmerken in Nederland. Dynasty vuurwerk heeft in de afgelopen jaren meerdere erkenningen van vuurwerkminnend Nederland mogen ontvangen. Van beste vuurwerkmerk tot mooiste labelontwerp, en dit meerdere jaren achtereen. Het Dynasty merk staat o.a. voor innovatie, uitstraling en kwaliteit. Het assortiment kenmerkt zich door een grote diversiteit. Dit heeft Dynasty jaren het grootste assortiment van Nederland gemaakt. De meeste Wolff dealers kiezen Dynasty.

Door het steeds dichter wordende dealernetwerk van Wolff ontstond er logischer wijs behoefte aan een extra vuurwerkmerk met haar eigen uitstraling. Zo is Universe als vuurwerkmerk in 2008 ontstaan uit een samenwerking met een vooraanstaand tuincentrum in het midden van het land. Doel was de Wolff product-identiteit te behouden in een nieuwe naam naast Dynasty. Binnen het assortiment onder de merknaam Universe is geen enkele concessie gedaan aan de Dynasty vuurwerkmerk uitgangspunten. We zeggen intern dan ook vaak; Universe is de moderne Dynasty. De dealer die wat meer voor een eigen uitstraling gaat kiest voor UNIVERSE.

In 2010 hebben wij, wat over was van importeur BRAVE & WICHERS, in ons bezit gekregen en verder door ontwikkeld. Wat goed was hebben we behouden en wat minder goed was hebben we afscheid van genomen. De beste merknamen hebben we behouden. Zowel de merknaam LIDU als de merknaam BLACK LABEL hebben hun sporen verdient in VUURWERKLAND! Vanaf het begin hebben wij ook binnen deze merken de Wolff product-filosofie verder ontwikkeld. De vuurwerkliefhebbers weten dit te waarderen en herkennen deze beide merken dan inmiddels ook als echte Wolff productassortimenten, ieder met hun eigen specifieke uitstraling.

Met het ontwikkelen van de vuurwerkmarkt worden de verschillende doelgroepen steeds meer zichtbaar. De grootste, en misschien wel meest onderschatte, doelgroep herkennen wij van Wolff in de families of gezinnen. Het is deze doelgroep die in getal verre weg het grootst is maar door gebrek aan benaderbaarheid het moeilijkst te bereiken is! Daarom hebben wij van Wolff gemeend deze groep juist te benaderen op hun eigen manier, als familie met familievuurwerk.

De labels van deze artikelen laten niets te raden over, deze artikelen zijn voorgeselecteerd voor deze doelgroep. Op alle labels staat familie makkelijk leesbaar zodat dit de doelgroep niet kan ontgaan, juist voor hen bedoeld. Deze artikelen kenmerken zich door afwisselende en minder luide effecten, heldere kleuren, veel schoten en langere duur voor een scherpe prijs. Betreffende doelgroep heeft ons initiatief ontdekt en vraagt naar meer..... Wolff geeft daar dit seizoen wederom gehoor aan door uitbreiding in dit assortimentsdeel.

Sinds een aantal jaren voert Wolff bij al haar dealers en in al haar folders een aantal als set zeer aantrekkelijke geprijsde kwaliteits artikelen onder de naam Pyro Bandits. Dit zijn echte omzetdragers!

Als specifieke "freaklijn" ontworpen vuurwerkmerk is Underground vuurwerknu ook verkrijgbaar voor de gehele consumentvuurwerkmarkt. De artikelen binnen deze lijn kenmerken zich door het maximaal haalbare binnen consumentenvuurwerk. Harde bursts met grote boeketten en verrassende effecten.

Binnen Wolff spreken we wel eens over "de vuurwerklijn voor echte mannen", zo als ooit de 'Barely Legal' lijn bedoeld was. Kortom, Underground vuurwerk, de vuurwerklijn voor profi's onder de vuurwerkconsumenten.

Binnen de ontwikkeling van cakebox assortimenten heeft Wolff een aparte groep artikelen geïntroduceerd. Voor de vuurwerkliefhebbers die graag een voorgesorteerd cake assortiment wensen zijn de Pyro Show Boxen ontwikkeld. Een complete show binnen 1 box! Veel schoten met goed tempo, grote burst, variatie in schietrichting en mooie opbouw tot eindfinale kenmerken deze vuurwerkartikelen binnen deze lijn.

Een artikelgroep die wij 'Specials' noemen bestaat uit cakes die buiten de folders om gevoerd worden. Hebben dus een mate van exclusiviteit.

Wolff heeft een ruim aanbod in categorie 1 vuurwerk. In een professionele display worden 15 verschillende soorten artikelen gepresenteerd. Daarnaast voeren wij meerdere cat.1 pakketjes.