CONSUMENTEN
VUURWERK
Na de eeuwwisseling is het hard gegaan in de vuurwerkbranche en zeker bij en voor Wolff Vuurwerk. De ontwikkelingen in China, meer openheid van de markt, kwaliteitsverbeteringen in productie en consumentbehoeften, hebben er mede toe geleid dat het consumentenvuurwerk in Nederland op een zeer hoog niveau staat. In deze geschetste ontwikkelingen heeft Wolff Vuurwerk haar bijdrage geleverd. Door het neerzetten van een stevig dealernetwerk, vuurwerk betrekken van topleveranciers in China en continue introductie van vernieuwende producten heeft Wolff haar marktpositie weten te verstevigen.
Iedere vuurwerkliefhebber kent ons inmiddels en koopt zijn vuurwerk bij de beste vuurwerkwinkels.
PROFESSIONELE
BEGELEIDING
Toekomstgericht ondernemen is een must in onze huidige 'snel ontwikkelende' markt. Door het selecteren van steeds weer nieuwe spraakmakende, kwalitatief hoogstaande producten voor een betaalbare prijs weten wij, samen met onze dealers, consumenten en relevante media te imponeren. Ook onze 'online-activiteiten' blijven niet stilstaan. Het gebruik van internet voor oriëntatie en vuurwerkbestellingen groeit nog steeds! Een professionele uitstraling, betere productfilmpjes, verbetering van functionaliteit en uitbreiding van betaalmogelijkheden maken onze webshops nog toegankelijker. Naast internet kunnen we een breed scala aan drukwerk, folders, flyers, posters, banners, beachflags, spandoeken, vuurwerkverlichting en displays aanbieden. Ook 'custom made'.
Wij, van Wolff Vuurwerk, zullen er mede voor zorgen dat ondanks dat consumenten overspoeld worden met reclame-uitingen zij "niet om u heen kunnen"!
AFTER
SALES
En als alles dan weer achter de rug is heeft Wolff Vuurwerk ook nog een "after sales" organisatie die u niet alleen laat staan indien er toch onverhoopt (consument)klachten zouden mogen zijn in de eerste januari dagen. Wij zien een klacht juist als een kans, een kans om in de toekomst een tekortkoming te voorkomen! Alleen zo bouwen we samen met onze dealers aan continuïteit van onze branche en waardering bij consumenten.
Wolff onderkent het belang van het samenspel tussen alle betrokkenen;
leverancier, importeur, overheid, winkelier en consument.